בפעם השנייה: קבר האדמו"ר מקאליב חולל; המשטרה פתחה בבדיקה

ישראל נח חסידים No Comments on בפעם השנייה: קבר האדמו"ר מקאליב חולל; המשטרה פתחה בבדיקה

הלם וזעזוע: בפעם השנייה בתוך תקופה קצרה חולל קברו של כ"ק האדמו"ר מקאליב זיע"א בהר המנוחות | מנכ"ל מועצת בתי העלמין: 'פניתי למשטרת ישראל ואני סומך עליה שהיא תדע לשים את ידה על הפורעים שחיללו את הציון הקדוש'

חילול הקבר צילום: באדיבות המצלם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הלם וזעזוע בקרב חסידי ואוהדי בית קאליב, לאחר הישנות המקרה של הפגיעה בציון כ"ק האדמו"ר מקאליב זיע"א בהר המנוחות בירושלים. המתפללים שהגיעו לפקוד את הציון הקדוש בימים האחרונים, גילו כי אלמונים ניפצו את מתקן הנר תמיד העומד על יד הציון ושפכו את השמן בצורה מבזה על הציון הקדוש וערמו סלעים ואבנים על הציון הקדוש. מדובר בפעם השנייה שמאורע מעין זה מתרחש בתוך תקופה קצרה. 

בהנהלת מוסדות 'קאליב' פנו למנכ"ל מועצת בתי העלמין צוריאל קריספל, שהביע לאחרונה את דאגתו מפני מקרים של חילול קברים בהר המנוחות. בפנייה שנשלחה אל מנכ"ל מועצת בתי העלמין, הוא התבקש להפעיל את השפעתו על מנת למנוע הישנות של מקרים מעין אלו בהר המנוחות.

מיד לאחר קבלת הפנייה, פנה מנכ"ל מועצת בתי העלמין למשטרת ישראל, וביקש מהם להגביר את השמירה על הר המנוחות, על מנת למנוע מקרים של חילול מצבות ופגיעה בכבודם של שוכני עפר בהר המנוחות: 'פניתי למשטרת ישראל  ואני סומך עליה שתדע לשים את היד על הפורעים שביצעו את המעשה המזעזע, של חילול הציון הקדוש. אני פועל מול משטרת ישראל, להגביר את האבטחה בהר המנוחות, על מנת שלא נחזה שוב במקרים מעין אלו. אני סמוך ובטוח כי כבר בתקופה הקרובה, תוגבר האבטחה בהר וכבודם של שוכני עפר בהר המנוחות יישמר'.

בעקבות כך, פנה קריספל זה מכבר לכל משרדי הממשלה הרלוונטיים כולל לראש הממשלה מר נפתלי בנט והתריע על כי מאז ממשלת המעבר לפני למעלה משנתיים לא מתקיימת שום פעילות בהר הזיתים כבעבר, פעילות שהביאה את המוני בית ישראל לרחבי הר הזיתים, אם זה בקיום הסיורים הנפלאים לתמידי בתי הספר, ואם על ידי קיום אירועי קיץ ואירועים נוספים כפי שהיה נהוג מימים ימימה.

לדבריו, ללא ספק כאשר לא מתקיימת נוכחות יהודית באופן שוטף בהר הזיתים מקום משכנם של גדולי האומה החל מתקופת הנביאים ועד היום הזה , מרשים לעצמם בני עוולה לעשות בהר הזיתים כבשלהם, ואנו חווים זאת פעם אחר פעם במעשי וואנדליזם ופגיעה במבקרים בהר.

 



0 תגובות